Boekenwurm

Vandaag acht nieuwen gehaald. Als vervanging van de eerdere zeven, die ik de dag nadat mijn vakantie begon, had opgehaald. Oude, in nieuw leer gebonden. Oude, die uit elkaar vallen van ellende. Nieuwen, nog krakend wanneer je ze openslaat..

Boeken!

Elke vakantie weer vraag ik me af waarom ik mezelf dit plezier niet gun op andere momenten. Maar dan bedenk ik me dat ik daar juist die vakantie voor nodig heb. Het gevoel alle tijd te hebben om lekker te lezen. Gewoon, omdat ík het wil, omdat ík er zin in heb, omdat ík het boek heb uitgezocht. Gehuurd, geleend, gekocht en gekregen. Geen discriminatie, ze worden allen geprobeerd! Leestips, anyone? (echo…..)

Leave a Reply

